ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

پیام نوروزی دبیرکل خانه تعاونگران


بسمه تعالی

پیام نوروزی دبیرکل خانه تعاونگران

تعاونگران  و تعاون یاران عزیز:

به لطف خداوند منان و آفریننده همه زیبایی های خلقت، بهاری دیگر از راه رسید و برای همه ما نوید شکوفایی و امید در عرصه های مختلف زندگی را به ارمغان آورد.

با توجه به اینکه در سال 99،  همه گیری کووید 19 امورات زندگی مردم و عادتهای اجتماعی و فردی را به شدت برهم زد و طبعا بر ساختار اصلی تعاونی ها از دو جنبه اقتصادی و اجتماعی نیز تأثیر گذاشته است. بنابر این مناسب است با تجمیع همه امکانات بخش تعاونی، همدیگر را یاری کنیم تا با غلبه بر این ویروس مهاجم، جشن نوروز را به مراسم تأمین سلامت و برکت ملت‌ بزرگ ایران تبدیل کنیم.

انتظار می رود در سالی که پیش رو داریم با معرفت عمیق نسبت به شرایط، باور خود را بر ضرورت توسعه و تعمیم فرهنگ تعاون به ویژه استمرار موفقیت ها و ارتقاء جایگاه رفیع بخش تعاونی به عنوان یکی از ضرورت های اقتصاد ملی تقویت نموده و در این عرصه بی مضایقه همت گماریم.

بدون شک توسعه بخش تعاونی در گرو گسترش توجهات در ابعاد حمایتی و نظارتی مبتنی بر اجرای کلیه قوانین و مقررات ، تدوین و اعلام برنامه ها و اهداف اجرایی از سوی همه کنشگران بخش تعاونی بویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون ایران در سال 1400 می باشد. در این راستا هوشیاری ، دقت و مطالبه گری مدیران شرکتهای تعاونی و اتحادیه ها و پایبندی به اصول و ارزش های تعاونی شرط توفیق و خلق پیروزمندانه همت های بزرگ است که تعاونگران شایستگی آن را در عمل به اثبات رسانده اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک این عید سعید باستانی به خانواده بزرگ تعاون اعم از کارکنان، اعضا و مدیران شرکتها، اتحادیه ها ، اتاق های تعاون، خانه های تعاونگران، انجمن علمی تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، سازمان تعاون روستایی و سازمان امور عشایر ، برای همگان سلامتی و بهروزی، در سال جدید آرزومندم.

همچنین از مدیران استانی و ملی خانه تعاونگران که در سال 1399، با برنامه ریزی اصولی و تلاش و همت خود علاوه بر انعکاس صدای تعاونیها به مسئولین، در زمینه ترویج تعاون و توانمند سازی، آموزش، مشاوره، تعالی مدیریت تعاونی ها و ... فعالیت های چشمگیری داشته اند، صمیمانه سپاسگزارم.

با توان و عزمی جزم تر آمادگی خانه تعاونگران را برای تقویت همدلی و برداشتن گام های عملی در مسیر تعالی و ارتقای بخش تعاونی اعلام می نمایم.

تندرست و پیروز باشید.

 

علی حسین شهریور

دبیر کل خانه تعاونگران

بیست و هشتم اسفند ماه ماه یکهزار و سیصد و نود و نه



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما