ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

رئیس خانه تعاونگران استان لرستان در گفتگو با «توکا نیوز»


مجید پسنده رئیس خانه تعاونگران استان لرستان در گفتگو با «توکا نیوز» با اشاره به اینکه بیش از ۲۸۰۰ تعاونی در سطح استان لرستان فعالیت دارند گفت: ۲۸ هزار نفر در تعاونیهای استان عضویت دارند.

وی بر ضرورت حمایت از تعاونیهای تولیدی و کمک به گردش چرخ اقتصاد تعاونی در استان تاکید کرد و افزود: مهمترین مشکل شرکتهای تعاونی استان لرستان بویژه در بخش تولید کمبود نقدینگی است. وی همچنین خواستار تخصیص تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون برای رونق اشتغال و تولید استان لرستان شد.

وی ضمن تاکید بر نقش شرکتهای تعاونی مصرف در تامین مایحتاج اقشار مختلف جامعه در این استان، افزود: تورم فزاینده و بالا رفتن قیمت انواع کالاها بویژه لوازم خانگی باعث پایین آمدن قدرت خرید مردم و همچنین تعاونی های مصرف شده است. وی افزود: برخی از تعاونیهای مصرف که برای حمایت از اعضای خود اقدام به فروش اقساطی کرده اند به علت عدم همکاری برخی از ادارات طرف قرارداد با مشکل روبرو شده اند و نیاز به حمایت دارند.

پسنده با اشاره به نقش تعاونی‌های مسکن در بهبود وضعیت مسکن اقشار حقوق بگیر و با درآمد متوسط خواستار پیگیری جدی مسئولان استان برای تحقق سهم لرستان از مسکن کارگران شد.

وی گفت: از مهم‌ترین راهبردهایی که خانه تعاونگران در استان لرستان در دستور کار دارد می‌توان به توسعه مدیریت و توانمندسازی منابع انسانی تعاونی‌ها به واسطه ارائه آموزش‌های لازم، تحکیم تعاملات شبکه‌ای و حرکت به سمت خودکفا شدن تعاونی‌ها، تلاش در راستای افزایش همکاری‌های بین‌بخشی و کمک به تأمین مشوق‌ها و منابع مالی موردنیاز تعاونی‌ها اشاره کرد.

این فعال بخش تعاونی افزود: امروزه در سطح ملی و کلان کشوری، بخش تعاونی بیش از هر چیز نیازمند همکاری، همدلی و همراهی میان کنشگران دولتی و غیر دولتی حوزه تعاون با هدف ارتقای جایگاه تعاونیها در اقتصاد ملی است.

مجید پسنده متولد سال ۱۳۶۰ تحصیلکرده مهندسی عمران است و از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در بخش تعاونی آغاز نموده است. وی مدیرعاملی و عضویت هیئت مدیره تعاونی مسکن فرزانگان بروجرد، عضویت هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های مسکن شهرستان بروجرد و همچنین مدیرعاملی و عضویت هیات مدیره تعاونی توسعه و عمران این شهرستان را در کارنامه خود دارد.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما