ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

به بهانه سالگرد تاسیس اتاق تعاون


«به بهانه سالگرد تاسیس اتاق تعاون»
 
در سال ۹۸ و قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا ، «خانه تعاونگران» مراسم سالگرد تاسیس «اتاق تعاون» را در جمعی صمیمی و دوستانه برگزار کرد.
 
حضور پر رنگ و مشارکت اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون ایران ، سه نفر از معاونین امور تعاون وزارتخانه (آقایان حسینی نیا، کلانتری و کبیری) ، اعضای هیات مدیره خانه تعاونگران و جمعی از مدیران تعاونیها و اتحادیه ها در این مراسم، فصل جدیدی از همدلی و همراهی در میان کنشگران بخش تعاونی را رقم زد.
 
این حرکت و اقدام موید این است که اگر بخواهیم و اراده کنیم و روحیه تعاونگری داشته باشیم، می توانیم در کنار هم برای توسعه و ارتقای بخش تعاونی گام های عملی برداریم.
 
فعالیت هیات رئیسه جدید اتاق تعاون همزمان با بهار ، «فصل رویش و تغییر»، آغاز شده است و این را باید به فال نیک گرفت. ضمن آرزوی موفقیت برای این دوستان ، انتظار دارد که با سعه صدر «فصل همدلی» را تداوم بخشند و زمینه را برای برگزاری نشست های کارشناسی، صمیمی و مشترک با همه کنشگران بخش تعاونی اعم از دولتی و غیر دولتی فراهم کنند. 
 
بدون شک «با هم بودن» قدرت چانه زنی و مطالبه گری را برای تسهیل و رفع موانع پیش روی تعاونی ها افزایش خواهد داد.  این مصداق شعاری است که تعاونیها در دنیا دارند:
Together we achieve more!
 
سالگرد تاسیس اتاق تعاون را به همه مدیران و کارکنان صدیق و تلاشگر اتاق های تعاون در سراسر کشور تبریک می گوییم.
 
شهریور
دبیرکل خانه تعاونگران


صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما