ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

برنامه خانه تعاونگران در سال 93


دبیر کل خانه تعاونگران از برگزاری "سومین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی" توسط خانه تعاونگران با همکاری و مشارکت سازمان های دولتی و غیر دولتی در مرداد ماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران خبر داد و افزود: همچنین در آبانماه سالجاری همایش ملی "عزم ملی و مدیریت جهادی تعاونی ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی" در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

سومین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی ها وهمایش ملی "عزم ملی و مدیریت جهادی تعاونی ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی" در سالجاری برگزار می شود.

دبیرکل خانه تعاونگران با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به مردمی‌سازی اقتصاد دارد گفت: با گسترش تعاونی‌ها به شکل منطقی، نقش مردم در اقتصاد پررنگ می شود و وابستگی به خارج از کشور کاهش خواهد یافت.

علی حسین شهریور افزود خانه تعاونگران تلاش می کند در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از طریق تعاونی ها، اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی را سر لوحه برنامه های خود  در سال 93 قرار دهد و درابعاد مختلف به ویژه درامر فرهنگ سازی به این موضوع مهم توجه جدی داشته باشد.

وی ازبرگزاری "سومین جشنواره جایزه تعالی مدیریت تعاونی" توسط خانه تعاونگران با همکاری و مشارکت سازمان های دولتی و غیر دولتی در مرداد ماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران خبر داد وافزود: همچنین در آبانماه سالجاری همایش ملی "عزم ملی و مدیریت جهادی تعاونی ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی" در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.



غلام رضا 18/06/2014 12:00:00 ق.ظ
با سلام جی میل این جانب جهت اطلاع می گردد rezamahmoudi9181@gmail.com

صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما