کلیه اشخاص حقیقی و حقوق می توانند جهت دریافت مشاوره ، پیگیری و تشکیل پرونده دریافت انواع ضمانت نامه به شرح زیر به خانه تعاونگران مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
-
درخواست صدور ضمانت نامه توسط متقاضی به انضمام صورتجلسه هيات مديره شركت مبني بر موافقت با اخذ ضمانت نامه (برای دریافت فرم 1 اینجا کلیک فرمایید )
-
اعلام کتبی ذینفع مبنی بر قبول ضمانت نامه هاي صادره از طرف صندوق
-
تصوير اساسنامه شرکت
-
روزنامه رسمي کشور حاوي آگهي تأسيس، ثبت آخرين تغييرات شامل اسامي مديران، دارندگان حق امضاء، ميزان سرمايه، موضوع فعاليت و محل اقامت
-
تصوير آگهي تغييرات ثبت شده در اداره ثبت مربوطه در زمينه تغييرات مندرج در رديف (4)، (در صورتي که کليه تغييرات مذکور در روزنامه رسمي درج نشده باشد)
-
تصویر کارت ملی و شناسنامه مديران و صاحبان امضاء مجاز به انضمام مشخصات کامل و نشاني آنان
-
ترازنامه و صورت حساب سود و زيان آخرين دوره مالي که به تصويب مجمع عمومي رسيده باشد و ارائه تراز آزمايشي مربوط به آخرين ماه قبل از ارائه درخواست با تأييد صاحبان امضاء مجاز و بازرس يا بازرسان قانونی شرکت
-
ارائه آخرین صورت حساب شرکت نزد بانکها
-
تصوير سند مالکيت یا اجاره نامه معتبر محل اجراي طرح و یا محل فعالیت به نام متقاضي
-
واریز نيم در هزار مبلغ ضمانتنامه درخواستي بعنوان هزينه كارشناسي به حساب امور مالی (غير قابل برگشت) و ارائه فیش آن به امور اعتبار سنجی و صدور ضمانت نامه
-
تکمیل فرم پرسشنامه درخواست صدور ضمانت نامه ( برای دریافت فرم 2 اینجا کلیک فرمایید ).
|