ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

با توجه به نقش استاندارد ها در توسعه بخش تعاونی ، خانه تعاونگران در راستای تعالی سازمانی تعاونی ها ، اتحادیه ها و اتاق های تعاون اقدام به ارزیابی تعاونی ها و اعطای جایزه تعالی مدیریت تعاونی می نماید. مدل جایزه تعالی مدیریت تعاونی برای ارزیابی شرکت های تعاونی مدل تعالی سازمانیEFQM است.
اجرای جایزه تعالی مدیریت تعاونی از سال ۱۳۹۱، این امكان را فراهم كرده‌است كه بسیاری از تعاونی ها با مدل تعالی سازمانی آشنا شده و از آن به عنوان ابزاری برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در تعاونی خود استفاده كنند. حضور فعال تعاونی ها در فرایند جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی نشانگر این است كه تعاونی های برتر قصد دارند گام‌های بلندی را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری تعاونی خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

اهداف جایزه 

جايزه ملّي تعالی مدیریت تعاونی اهداف ذيل را مد نظر دارد
• 
ايجاد فضاي رقابتي براي تعالي تعاونی ها 
• تشويق تعاونی ها براي انجام عمليات خود ارزيابي و شناخت نقاط قوت و زمينه هاي قابل بهبود
• ايجاد فضاي لازم براي تبادل تجربيات موفق تعاونی ها

ارکان

ارکان جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی به شرح زیر است :

شورای راهبری

کمیته راهبری با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه ها و تعاونی ها اعم از دولتی و تعاونی تشكیل می شود.

کمیته علمی

کمیته علمی مرکب  از مدیران با تجربه، صاحبنظران و اساتید دانشگاهی است که وظیفه تدوین، نظارت و بازنگری در زمینه کلیه مباحث علمی مرتبط را برعهده دارد.

کمیته داوری

کمیته داوری مرکب از افراد خوشنام، دارای تحصیلات دانشگاهی، بی طرف و با سابقه مدیریت است که بر اساس معیارها و رویه های تعیین شده توسط کمیته علمی انتخاب می شوند.

دبیرخانه

خانه تعاونگران ایران

دامنه شمول

كلیه تعاونی ها ، اتحادیه ها و اتاق های تعاون كه در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌كنند، می‌توانند متقاضی این جایزه باشند.

معرفی سطوح تعالی

سطوح تعالی، تعاونی ها را در دستیابی به تعالی متمایز می‌كند و میزان موفقیت آنها را در دستیابی به تعالی، نشان می‌دهد. جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی ، دارای سطوح گواهی تعهد به تعالی، تقدیرنامه برای تعالی و تندیس‌های بلورین، سیمین و زرّین است.

فرآیند جایزه در هر كدام از این سطوح و در هر كدام از بخش‌های جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی به تفكیك به اجرا گذاشته شده و برندگان هر یك از سطوح در هر گروه، بطور جداگانه انتخاب و معرفی می‌شوند.

تعاونی هایی كه به هر یك از سطوح تعالی دست پیدا كنند، می‌توانند از نشان مربوط به همان سطح در تبلیغات خود استفاده كنند. دستیابی به هر یك از سطوح فوق به میزان امتیاز كسب شده در ارزیابی بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام  اینجا کلیک کنید.

 

صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما