ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

جایزه تعالی مدیریت تعاونی


وبسایت جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی راه اندازی شد. تعاونی ها،اتحادیه ها و اتاق های تعاون می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام و شرایط دریافت جایزه به سایت www.taavonaward.com  مراجعه نمایند.

اجرای جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی از سال 1391، این امكان را فراهم كرده‌است كه بسیاری از تعاونی ها با مدل تعالی سازمانی آشنا شده و از آن به عنوان ابزاری برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در تعاونی خود استفاده كنند. حضور فعال تعاونی ها در فرایند جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی نشانگر این است كه تعاونی های برتر قصد دارند گام‌های بلندی را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری تعاونی خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.



تعاونگر 12/04/2014 12:00:00 ق.ظ
بنده کارمند یکی از اتاق های تعاون استانی هستم و برای عضویت اتاق تعاون استانمان در خانه تعاونگران برای شما ایمیل زدم ولی تا حالا جوابی از شما دریافت نکردم و چون هیچ شماره تلفنی از شما در سایت موجود نیست دوباره توسط ایمیل پیگیری نمودم ولی موفق به گرفتن جواب باز هم نشدم همان بهتر که شما دوباره به اتاق تعاوناردبیل و ارومیه جایزه تعالی مدیریت رو بدهید .

صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما