ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

خانه تعاونگران خواستار ایجاد فضای مناسب برای رشد و بالندگی تعاونی ها شد.


در آستانه روز بین المللی تعاون ، دییر کل خانه تعاونگران خواستار ایجاد  فضای مناسب برای رشد و بالندگی تعاونی ها شد.

علی حسین شهریور دبیر کل خانه تعاونگران با اشاره به اینکه روز بین المللی تعاون مصادف با پنجم جولای 2014 (چهاردهم تیر ماه سال 93) ، با موضوع " بنگاههای تعاونی برای همگان توسعه پایدار ایجاد میکنند" نام گذاری شده است، خواستار ایجاد  فضای مناسب برای رشد و بالندگی تعاونی ها در کشور شد.

وی گفت: از آنجا که در جوامع بین المللی، تعاونی ها به عنوان بهترین الگو برای توسعه پایدار شناخته شده اند، ضرورت دارد دولت و سازمان های مربوطه کمک کنند تا الگوی تعاونی را به جامعه بشناسند.

شهریور افزود: پیگیری و اصلاح قانون بخش تعاون ،  تصویب روش های اجرایی مناسب تر که الگوی تعاون و اصول و ارزش های آن را ارتقا بخشد و همچنین حمایت سیاسی لازم و  ایجاد پشتوانه کارشناسی علمی و فنی برای تعاونی ها بخشی از فعالیت هایی است که دولت می تواند برای گسترش الگوی تعاونی انجام دهد.

وی در ادامه گفت: تسهیل در فرآیند تاسیس و ثبت تعاونی ها و حمایت مالی  برای استفاده از ظرفیت های اقتصادی بخش تعاونی می تواند به توسعه پایدار اجتماعی و اقتصادی کمک کند.

وی برای تعاونگران ایرانی آرزوی سربلندی و موفقیت در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی نمود و گفت: تعاونگران ایرانی  نیز ، برای معرفی الگوی تعاونی باید عوامل مهمی نظیر جلب مشارکت اقتصادی اعضاء، آموزش و گسترش تعاون بین تعاونی ها و توجه به نیاز های روز جامعه را مد نظر قرار دهند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما