ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

سومین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی


در این جشنواره همچنین تعدادی از تعاونی‌های تولیدی ، توزیعی و خدماتی و اتاق‌های تعاون که در فرآیند کسب تعالی به رقابت پرداخته‌اند نیز با اعطای نشان تعاون یار و گواهی تعهد به تعالی معرفی و تجلیل ‌شدند.

در این جشنواره صاحبنظران و فعالان بخش تعاونی در دو پنل درباره راهکارهای تعالی و بهبود مدیریت تعاونی‌ها و توسعه بخش تعاون و روش های تامین منابع مالی تعاونی‌ها سخنرانی و تبادل نظر کردند.

همچنین در این جشنواره از بین خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری از خبرنگار تسنیم تقدیر و نشان تعاون‌یار به وی اهدا شد. خبرنگار واحد مرکزی خبر هم از بین رسانه‌های تصویری مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم معارفه سید حمید کلانتری معاون جدید امور تعاون وزیر کار و تودیع حسینی‌نیا معاون سابق وزیر کار نیز انجام و از زحمات حسینی نیا با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

 سومین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی به همت خانه تعاونگران ایران در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.خانه تعاونگران از سال 1391 اقدام به ارزیابی تعاونی ها و اعطای جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی کرده است. مدل جایزه تعالی مدیریت تعاونی برای ارزیابی شرکت های تعاونی مدل تعالی سازمانی EFQM است.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما