ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

مراسم معارفه سیدحمید کلانتری، معاون تعاون وزیر کار و تودیع غلامحسین حسینی نیا


سومین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی با حضورعلی ربیعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. در این جشنواره مراسم معارفه سیدحمید کلانتری، معاون تعاون وزیر کار و تودیع غلامحسین حسینی نیا، معاون سابق تعاون وزیر کار نیز با حضور ربیعی، وزیر تعاون، حسینی ، قائم مقام وزیر کار و ندیمی ، رئیس فراکسیون تعاون برگزار شد. 

 سید حمید کلانتری، معاون تعاون وزیر کار در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه قانون اساسی یکی ازمهترین اسناد در بخش تعاون است گفت: تعاون یکی از سه رکن اصلی در اقتصاد است و با وجود داشتن اسناد مختلف در زمینه تعاون و با گذشت 35 سال از قانون اساسی هنوز بخش تعاون به جایگاه اصلی خود دست نیافته است.

کلانتری با بیان اینکه بخش مهمی از سیاست‌های اصل 44 مرتبط به بخش تعاون است گفت: متاسفانه تا کنون از 30 هزار میلیارد تومانی که باید به بخش تعاون در برنامه پنجم توسعه تعلق می‌گرفت تا کنون تنها 50 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

 وی اظهار کرد: برای اینکه تعاون بتواند به کارآمدی مناسب دست یابد باید از ظرفیت‌های موجود در اتاق تعاون، فراکسیون تعاون مجلس ، سیاست‌های اصل 44  بهره ببریم.

 معاون تعاون وزیر کار ادامه داد: ارتقا بهره‌وری در تعاون امری ضروری است . نوآوری، ساماندهی، شایسته سالاری، توانمند کردن بخش تعاون در کنار عارضه یابی باید در بخش تعاون مورد توجه قرار گیرد.

 کلانتری تاکید کرد: هر چقدر بخش تعاون از نظر کیفی و کمی گسترش یابد می‌تواند موجب گسترش ملی و شکوفایی امور اقتصادی شود.برگزاری نشست‌های مستقل در کار آمد کردن بخش تعاون می‌تواند موثر واقع شود. باید به سمتی پیش رویم که تعاونی‌های برتر الگویی برای سایر تعاونی‌ها محسوب شوند. همچنین نظام مدیریت تعاونی باید همواره مد نظر قار گیرد تا بتوانیم به آینده ای مطلوب دربخش تعاون دست یابیم.

 * فارغ التحصیل دانشگاه تعاون شدم

 در ادامه مراسم معارفه کلانتری و تودیع حسینی نیا،معاون سابق وزیر کار با بیان اینکه امروز فارغ التحصیل دانشگاه تعاون شدم گفت: خوشحالم که امروز در عرصه تعاون فارغ التحصیل با بهره گیری از کلاس شما تعاونگران درس آموختم. تلاش بسیاری کردم تاتمام توان خود را برای ارتقای این بخش به کار گیرم اما اگر در مواردی کوتاهی کردم از شما حلالیت می‌طلبم و از برادر خوبم آقای ربیعی بابت اعتمادی که در این مدت به بنده داشتندکمال تشکر را دارم.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما