ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

نایب رئیس بانک در جشنواره تعالی مدیریت تعاونی


ابراهيمي نايب رئيس هيات مديره بانک توسعه تعاون در سومين جشنواره جايزه ملي تعالي مديريت تعاوني که در مرکز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد با بيان اينکه يکي از فاکتورهاي اقتصاد مقاومتي توانمندسازي است اظهار داشت : ابتدا بايد دانش کار براي موضوعات اقتصادي فراهم شود که اين مقوله جزو وظايف بانک نبوده و تعاوني ها بايد آن را تحقق  بخشند تا فرايند توانمندسازي به وجود آمده ادامه يابد ضمن اينکه در کنار آن بايد توانمندسازي مالي نيز رخ دهد.

وي با بيان اينکه بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصي  بخش تعاون هميشه  در کنار تعاوني هاست افزود  : در حال حاضرسرمايه اين بانک  5هزار ميليارد ريال است که انتظار براين است که اين ميزان به 5 برابر افزايش يابد تا با اين ميزان سرمايه  بتوانيم  بخشي از مشکلات  تعاونيها  را برطرف نموده و حمايت بيشتري از آنها داشته باشيم .

نايب رئيس هيات مديره بانک توسعه تعاون توضيح داد : در سال جديد 14 هزار ميليارد ريال از منابع داخلي و 74 هزار ميليارد ريال از طريق صندوق توسعه ملي در اختيار تعاونگران قرار گرفته است و بعضا در صورت نياز از طريق صندوق ضمانت سرمايه گذاري و وثايق نيز ارائه شده است.

ابراهيمي با باين اينکه تعاونگران بايد به بانک اعتماد کرده و آن را شريک خود بدانند گفت : تعاون گران بايد با همراهي با بانک اين مرکز را ياري کرده تا بتواند منابعي را که جذب مي کند به تعاوني ها اختصاص داده و تسهيلات لازم را در اختيار تعاوني هاي خرد قرار دهد.

گفتني است  سومين جشنواره جايزه ملي تعالي مديريت تعاوني به همت خانه تعاونگران ايران و با حضور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي  در مرکز همايش‌هاي صدا و سيما  ودر در دو پانل راهکارهاي تعالي و بهبود مديريت تعاوني‌ها و توسعه بخش تعاون و روشهاي تامين منابع مالي تعاوني‌ها با حضور صاحبنظران و فعالان بخش تعاوني برگزار مي شود.

در اين جشنواره از پيشکسوتان و فعالان بخش تعاون در بخش‌هاي مختلف و همچنين تعدادي از تعاوني‌هاي توليدي، توزيعي و خدماتي و اتاق‌هاي تعاون که در فرآيند کسب تعالي به رقابت پرداخته‌اند با اعطاي نشان تعاون يار و گواهي تعهد به تعالي تجليل گرديد.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما