ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

معاون امور تعاون در دیدار با مدیران خانه تعاونگران


 

حمید کلانتری معاون امور تعاون در دیدار با مدیران خانه تعاونگران با بیان اینکه دولت برای تحقق اعتدال باید در حوزه نهادهای مردمی فعال باشد گفت: تشکل های حرفه ای مثل خانه تعاونگران باید در تحقق اعتدال در بخش تعاونی نقش ایفا کنند.

وی افزود خانه تعاونگران می تواند صدای گویای بخش تعاون باشد و از منافع تعاونی ها دفاع کند. وی گفت: نهادهای مردمی باید سهم خود را در راه اندازی نهضت اجتماعی - اقتصادی تعاون تعریف کنند. مهمترین نقش، مشارکت در نهضت بهره وری و رساندن پیام و مشکلات تعاونی ها به مسئولین است.

کلانتری برمشاوره مدیریت به تعاونی های مشکل دار تاکید نمود و گفت: شاخص های تعالی مدیریت در تعاونی ها باید بصورت شفاف به اطلاع تعاونی ها برسد و تعاونی های موفق  و منتخب در حوزه تعالی مدیریت  نیزباید با انتقال تجربیات خود در جشنواره های ملی و استانی به تقویت و توسعه مدیریت تعاونی ها کمک کنند.

وی گفت: ما هیچ محدودیتی برای ارتباط با خانه تعاونگران نداریم و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ارایه نظرات و پیشنهادات کارشناسی در رابطه با قوانین و مقررات و مسایل و مشکلات تعاونی ها و اقداماتی که منجر به توسعه بخش تعاونی می شود استقبال می کند.

علی حسین شهریور دبیرکل خانه تعاونگران نیز با تشریح اهداف و ماموریت های خانه تعاونگران  بر حرفه ای نمودن مدیریت در تعاونی ها و تقویت پشتوانه علمی بخش تعاونی تا کید و گزارش عملکرد این سازمان را در حوزه های محتلف ارایه نمود.

خانه تعاونگران از سال 1387 تاسیس شده و با هدفت سرعت بخشیدن به توسعه بخش تعاونی در سطح کشور فعالیت می کند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما