ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

دیدار مدیران حانه تعاونگران با معاون وزیرتعاون،کار ورفاه اجتماعی


دکتر حسینی نیا معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی گفت: خانه تعاونگران نام آشنایی برای فعالان عرصه تعاون است. دکتر حسینی نیاز در دیدار با مدیران خانه تعاونگران ایران افزود: خانه تعاونگران به عنوان یک سازمان مردم نهاد توانسته است ظرفیت های جدیدی را برای اعتلای بخش تعاونی فراهم کند. 
وی گفت:علیرغم اینکه فعالیت خیلی از سازمان های مردم نهاد پس از دوره کوتاهی دچار رکود شدند، اما خانه تعاونگران با عملکرد خوبی که داشته به یک نام آشنا در بخش تعاون تبدیل شده است.دکتر حسینی نیا رمز موفقیت خانه تعاونگران را دغدغه اعضای این سازمان به اصول و ارزش های تعاونی و کمک به هم نوع و اعتقاد قلبی به تفکر تعاونی دانست و افزود:بخش تعاون یک بخش گسترده و دارای ظرفیت عظیمی می باشد و همه علاقمندان و دلسوزان می توانند وارد این عرصه شوند و کار کنند. 
وی گفت:خانه تعاونگران ، اتاق تعاون، انجمن علمی تعاون و اتحادیه ها مکمل همدیگر هستند و هرکدام توانمندی خاص خود رادارند و می توانند در اعتلای بخش تعاون نقش آفرینی نمایند. 
دکتر حسینی نیا افزود: خانه تعاونگران چشم انداز هوشمندانه ای دارد و می تواند نقش دیده بان ملی تعاون کشور را داشته باشد. وی گفت: با توجه به ترکیب اعضا و تخصص و تجربه ای که در خانه تعاونگران وجود دارد این خانه می تواند فضای نظریه پردازی در بخش تعاون را ایجادنماید و طرح های بزرگی را برای توسعه کلان بخش ارایه نماید. 
وی همچنین بر حضور خانه تعاونگران در حوزه ارتباطات بین المللی تاکید نمود و گفت:خانه می تواند نقش مقام مشورتی را درسطح ملی و بین المللی ایفا نماید. 
وی حرفه ای کردن مدیریت در تعاونی ها را نیاز امروز بخش تعاون دانست و گفت: رقابت پذیر کردن تعاونی ها در گرو بالا بردن استانداردها و حرفه ای کردن مدیریت در تعاونی ها می باشد.

 

 


صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما