ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

طرح پیشنهادی خانه تعاونگران برای توانمند سازی کارگران


خانه تعاونگران طی نامه ای طرح توانمند سازی کارگران از طریق تاسیس  شركت تعاوني همیاران (سهامي عام) را به وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی پیشنهاد داد.

در این نامه آمده است ، براساس آخرین آمار حدود 10 میلیون نفر کارگر بیمه شده در کشور مشغول بکار می باشند که با احتساب بعد خانوار مجموع خانواده بزرگ کارگری حدود 40 میلیون نفر می باشند. بدون شک اگر جامعه کارگری که بخش مهمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند توانمندتر شود، رشد اقتصادی امری مسّلم می‌شود.

خانه تعاونگران با اعتقاد به اینکه ، يكي از پيش شرط هاي محوري در شكل گيري و تكامل فرآيند توسعه پايدار کشور مان ، وجود سياست ها، برنامه ها، و مداخلات چند بعدي در جهت توانمندسازي کارگران به منظور مشاركت فعال آنها در تحقق بخشيدن به اهداف دراز مدت و ميان مدت توسعه همه جانبه اقتصادي و اجتماعي، با استفاده از طرفیت های بخش تعاونی است طرح  توانمند سازی کارگران از طریق تشكيل شركت تعاوني سهامي عام همیاران را پیشنهاد می نماید.

این طرح با هدف بهبود معیشت و توانمند سازی کارگران و خانواده آنان با تاکید بر مديريت و ساماندهي بخشی از حق مسکن و کمک هزینه اقلام مصرفی کارگران ارائه شده است.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما