ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

حمایت رئیس فراکسیون تعاون از خانه تعاونگران


ایرج ندیمی رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی در پانل نقش تشکل های غیر دولتی در توسعه بخش تعاونی گفت: تشکل های غیر دولتی به عنوان منتقد به نوبه خود می توانند باعث پیشرفت بخش تعاونی در کشور باشند .

رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی در چهارمین جشنواره تعالی مدیریت تعاون بر نقش موثر تشکل های غیر دولتی بر رونق بخش تعاون تاکید کرد و گفت تشکل های غیر دولتی مانند خانه تعاونگران می توانند در بخش تعاونی تصمیم ساز و به عنوان یک اتاق فکر در کنار وزارت تعاون و اتاق تعاون فعالیت کنند.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی بر نقش موثر تشکل های غیر دولتی بر رونق بخش تعاون تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ایرج ندیمی در چهارمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی ها گفت: فعالیت تشکل های مردم نهاد در تمام بخش های نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تشکل های غیر دولتی در واقع حضور مردم در بخش های مختلف کشور را تضمین می کنند افزود: نقش تشکل های غیر دولتی در بخش تعاون نیز قابل تامل است.

ندیمی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد مانند خانه تعاونگران از آن جهت که در چارچوب های قانونی و حقوقی محدودیت بخش دولتی را ندارد می تواند آزادانه به فعالیت در بخش تعاونی بپردازد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای تحقق مردمسالاری دینی نیازمند ایجاد احزاب و تشکل های مردمی هستیم زیرا بدون این ابزارها تحقق این نوع مردمسالاری ناممکن است.

ایرج ندیمی افزود: بخش تعاون یکی از سه بخش مهم اقتصادی در کشور است. در صورتی که بگویند با وجود وزارت تعاون، اتاق های تعاون و اتحادیه ها دیگر نیازی به تشکل های مستقل برای توسعه بخش تعاون نداریم پاسخ من منفی است.

وی با اشاره به اینکه چرا نتوانسته ایم به سهم دلخواه در بخش تعاون برسیم، تاکید کرد: باید تشکل ها را برای توسعه بخش تعاون گسترش داد به طوری که ما نیاز به تکثیر و توسعه چنین تشکل هایی داریم.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : تشکل های غیر دولتی به عنوان منتقد به نوبه خود می توانند باعث پیشرفت بخش تعاونی در کشور باشند .



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما