ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

تفاهم نامه همکاری مشترک خانه تعاونگران و تعاونی فراگیر ملی کارگران کشور


در راستای توسعه بخش تعاونی و ایجاد بسترهای لازم برای استفاده جامعه بزرگ کارگری از ظرفیت های این بخش  و بمنظور بهبود معیشت و گسترش شرایط و امکانات کار برای کارگران بین خانه تعاونگران و شرکت تعاوني فراگير ملي کارگران حرفه و صنعت کشور تفاهم نامه همکاری منعقد گردید.

 ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی، افزایش سهم بخش تعاون از طریق ایجاد زمینه برای فعالیتهای تعاونی ، کمک به تامین معیشت و افزایش در آمد جامعه کارگری ، کمک به حفظ و توسعه مشاغل موجود کشور و توانمندسازي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي جامعه کارگری از جمله اهداف این  تفاهم نامه است.
بموجب این تفاهم نامه طرفین متعهد شده اند نسبت به تهیه و پیشنهاد طرح های لازم بمنظور توانمند سازی جامعه کارگری در زمینه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در قالب تعاونی،  تهيه طرحهاي فني, اقتصادي, مالي مورد نياز تعاوني، ارایه مشاوره فنی و اجرایی برای اجرای طرح ها ، همکاری در انجام طرح های پژوهشی، و برگزاری همایش ها، دوره ها و کارگاههای آموزشی مشترک اقدام نمایند.

 برای پیگیری و نظارت بر تحقق مواد تفاهم نامه کارگروه مشترک با عضویت دبیرکل خانه تعاونگران ، مدير عامل تعاوني ، ۲ نفر از معاونین طرفین و کارشناسان ذیربط با مسئولیت دبیر خانه که سالانه یکی از طرفین خواهد بود تشکیل می گردد. این کارگروه با تشکیل جلسات مستمر نسبت به پیگیری و عملیاتی نمودن مواد تفاهم نامه اقدام خواهند نمود.

برای پیگیری و نظارت بر تحقق مفاد تفاهم نامه کارگروه استانی با عضویت مدیران استانی خانه تعاونگران و مسئولین کمیته های استانی تعاوني تشکیل و گزارش اقدامات را به کارگروه ملی منعکس خواهند نمود.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما