ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

درخواست خانه تعاونگران از وزارت تعاون برای حمایت از پیشکسوتان و فعالان بخش تعاونی


روابط عمومی خانه تعاونگران ، این سازمان از سال ۱۳۹۱ ، با هدف تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان بخش تعاونی و همچنین سازمان هایی که در توسعه و گسترش بخش تعاونی اقتصاد جمهوري اسلامی ایران نقش موثرداشته اند، اقدام به طراحی نشان هاي "عالی تعان" و "تعاون یار" نموده و همه ساله طی مراسمی با شکوه این نشان ها را به افراد واجد شرایط اعطاء نموده است.

بموجب این گزارش ،طی ۴ سال گذشته، این نشان ها به ۵۲ نفر شامل ۵ نفر از وزراي سابق تعاون و کار و امور اجتماعی، ۸ نفر از معاونین وزارت تعاون و کشور، ۴ نفر از دبیران اتاق هاي تعاون، یک نفر از  نمایندگان مجلس شوراي اسلامی، ۹ نفر از مدیران اتحادیه ها و تعاونی ها، ۵ نفر از اساتید دانشگاهها ومراکز علمی، ۷ نفر از بازنشستگان وزارت تعاون سابق، ۷ نفر از رسانه هاي تصویري و نوشتاري، ۳ نفر از مدیران کل تعاون و ۲ نفر از مدیران بانکها و صندوق ها اعطاء شده است.

 

 واجدین شرایط پس از فراخوان، توسط کمیسیونی با مسئولیت خانه تعاونگران متشکل از دبیرکل خانه تعاونگران، نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق تعاون ایران، بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاري تعاون ، انجمن علمی تعاون و یک نفر از کارشناسان صاحبنظر انتخاب می شوند.

این اقدام این اقدام در بخش تعاونی براي نخستین بار به ابتکار این سازمان طراحی و چهار سال پیاپی اجرا شده و مورد استقبال گسترده فعالان و پیشکسوتان بخش تعاونی قرار گرفته است.

در بخش تعاونی براي نخستین بار به ابتکار این سازمان طراحی و چهار سال پیاپی اجرا شده و مورد استقبال گسترده فعالان و پیشکسوتان بخش تعاونی قرار گرفته است.

خانه تعاونگران با ارسال دستورالعمل اعطاي نشان هاي تعاون از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از معاون امورتعاون درخواست نمود از این اقدام حمایت کند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما