ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

بیانیه خانه تعاونگران به مناسبت اجرای برجام


بسمه تعالی

بیانیه خانه تعاونگران به مناسبت اجرای برجام

بی گمان ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۴ یکی از روزهای مهم در تاریخ معاصر ایران است و پیامدهای بزرگی برای ایران و جهان به همراه دارد. در این روز تاریخی با پایمردی و استقامت دوازده ساله ملت بزرگ و استوار ایران در مقابل تمامی تهدید‌ها و تحریم‌ها و تحت رهبری داهیانه رهبر فرزانه  و مدیریت ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم امور خارجه و تیم مذاکره کننده ایشان،  دیوار تحریم ها فرو ریخت.

اینک که این مسیر پر چالش ، عزتمندانه به فرجام رسیده است ، ضرورت دارد رونق اقتصادی در سرلوحه امور قرار گیرد تا با ایجاد رفاه و اشتغال کام مردم شرین تر گردد.

از منظر خانه تعاونگران لغو تحریم های ظالمانه، آغاز مسیر جدیدی برای ایجاد یک جهش اقتصادی است و در این برهه راه نجات اقتصاد بیماری که وابستگی‌اش به نفت باعث شد سالیان متمادی، دردها و ضعف‌های اساسی‌اش در پسِ دلارهای نفتی پنهان بماند، رجوع به اقتصاد مردم محور (تعاونی – خصوصی) است.

بنابر این گسترش و رونق بنگاههای دانش محور و تعاونی های پیشرو و نسل جدید ، فرصت مغتنمي براي رشد اقتصاد ملی و خروج از بن بست رکود تورمی و دمیدن نفسی تازه به کالبد بی روح فضای کسب و کار کشور است.

فعالان عرصه کار و تولید در بخش تعاونی ضمن اعلام آمادگی همه جانبه براي نقش آفريني و همکاری با دولت در ایجاد رونق اقتصادی،  انتظار دارند دولت تدبیر و امید بدون فوت وقت با برنامه ای منسجم و کارآمد تعهد و تلاش نماید بخش تعاونی به عنوان یکی از راهبرد های اصلی اقتصاد ملی مورد توجه قرار گیرد.

در پایان از صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران ، حمایتهای مقام معظم رهبری و تلاش های دلسوزانه و تحسین برانگیز رئیس جمهور و وزیر امورخارجه در تحقق " برجام"  صمیمانه قدردانی می نماید.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما