ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

نشست مشترک خانه تعاونگران، شهرداری و اداره کل تعاون تهران


جلسه مشترک فی مابین اداره کل تعاون،شهرداری منطقه7 ،سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران وخانه تعاونگران ایرانی با حضور کارشناسان ومدیران برگزار شد.

این جلسه  با خیرمقدم آقای سعیدی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 7 شروع شد. ایشان ضمن خرسندی از اینکه منطقه7 به عنوان دبیرخانه تشکیل تعاونی های شهر تهران تعیین شده است اعلام کردند این منطقه آمادگی کامل جهت ارائه خدمت در حوزه تعاونی ها می باشد.لذا در این راستا تمام امکانات زیرساختی وسخت افزاری را تا حد امکان در اختیار خانه تعاونگران ایرانی قرار خواهدداد.
در ادامه آقای پروین لو مدیر توسعه کسب وکار وخدمات حوزه اشتغال سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، ضمن اشاره به وجود تفاهم نامه مشترک فی مابین این سازمان با اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی اعلام نمودند که شهرداری تهران تمام تلاش خود را در جهت حمایت وپشتیبانی از صاحبان کسب وکار مشاغل خانگی خواهد نمود تا به شکل تعاونی در آمده تا اینکه ضمن توانمند شدن خود، در ایجاد اشتغال نیز موثر باشند.همچنین ایشان آمادگی این سازمان را درجهت اطلاع رسانی وتبلیغات فرامنطقه ای اعلام نمودند.

در ادامه آقای سروری مسئول واحد مشاوره و تشکیل تعاونی ها اعلام نمودند این اداره نیز تمام سعی خود را خواهد نمود تا حد ممکن مدت زمان  ثبت شرکت های تعاونی معرفی شده از سوی شهرداری درکوتاه ترین زمان ممکن انجام گیرد.
در ادامه نیز آقای اروانه عضو هیئت مدیره خانه تعاونگران ایرانی و  مباحثی را در خصوص مزایا ومراحل ثبت شرکت تعاونی ارائه نمودند واعلام کردند خانه تعاونگران با توجه به توانایی و امکانات موجود قادر به همکاری و پیگیری ثبت تعاونی در سریع ترین زمان ممکن می باشد.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما