ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

پنجمین جشنواره تعالی تعاون


پنجمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی به همت خانه تعاونگران ایران و باحضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیران تعاونی ها و تعاونگران برتر سراسر کشور باهدف  تجلیل از فعالان و پیشکسوتان بخش تعاونی و تعاونی های سرآمد در حوزه تعالی مدیریت تعاون در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این جشنواره حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی گفت: علل عدم دست یابی تعاونی به رشد پیش بینی شده را باید  در حیطه دولت و تعاونی ها جستجو کرد.

در ادامه این جشنواره علی حسین شهریور دبیر کل خانه تعاونگران نیز با اشاره به اینکه سهم تعاون در اقتصاد ایران ناچیز است ،گفت: چرا طرح ها و اسناد توسعه نتوانسته اند موفق به افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد شوند؟
وی نبود نهادسازی، بهره وری پایین، فاصله گرفتن از الگوی تعاون، نبود مدل تعاونی های سرآمد و برخی از موارد دیگر را از علل رشد نیافتن تعاونی ها در کشور دانست و افزود: تعاونی هایی می توانند به بقای خود ادامه دهند که بتوانند پاسخگوی نیازهای جامعه ، کارکنان و مشتریان خود باشند.

در پایان این جشنواره از میان شرکت ها، اتحادیه های تعاونی کشور در بخش های مختلف اعم از تولید، توزیع، خدمات و کشاورزی بر اساس ارزیابی عملکرد و با توجه به میزان استقرار نظام های مدیریتی و جامعی که داشتند، ۳۵ تعاونی جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی را دریافت کردند.

همچنین دراین جشنواره تفاهم نامه ای میان انجمن علمی تعاون،خانه تعاونگران ایران،انجمن بهره وری و معاونت امورتعاون وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی منعقد شد که حمد اله رستمی مدیر کل دفتر آموزش، ترویج و تحقیقات وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درباره این تفاهم نامه گفت: کار معاونت تعاون در این تفاهم نامه تسهیل گری و ایجاد زمینه های فعالیت تعاونی ها است و برنامه ریزی ها به عهده انجمن های تعاون محور است و انجمن علمی تعاون، انجمن بهره وری ایران و خانه تعاونگران ایران به ترتیب وظیفه آموزش،ارزیابی و تعالی مدیریت را در این تفاهم نامه به عهده دارند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما