ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

ثبت نام ششمین دوره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی


 اله نظر شه بخش معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دوره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی در ششمین سال متوالی، سال آینده توسط خانه تعاون گران کشور با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تعالی سازمانی تعاونی ها و اتحادیه ها، برگزار می شود.

 
اله نظر شه بخش افزود: این دوره ها فرصت مناسبی است تا بسیاری از تعاونی های استان با مدل تعاونی سازمانی آشنا شده و از آن برای اعمال روش های نوین مدیریتی در تعالی تعاونی خود استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: جایزه ملی مدیریت تعاونی، بر اساس ارزیابی عملکرد و با توجه به میزان استقرار نظام های مدیریتی، نگاه سیستمی و جامع به تمام فعالیت های تعاونی داشته و به تعاونی های سرآمد کشور که حائز شرایط بوده و به حد نصاب های تعیین شده دست یابند، اعطا می شود.
 
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اینکه مدت زمان ثبت نام در فرایند ارزیابی این دوره تا اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت افزود: مدیران تعاونی های متقاضی می توانند برای کسب اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام و فرایند ارزیابی به وب سایت جایزه به نشانیwww.taavonaward.ir  مراجعه کنند.
 
شه بخش گفت: ششمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی و تجلیل از مدیران تعاونی سرآمد، پس از طی فرایند ارزیابی ها، آذر ماه سال 96 برگزار خواهد شد.

 



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما