ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

بیانیه خانه تعاونگران


خانه تعاونگران درآستانه انتخابات هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران بیانیه ای صادر نمود.
در این بیانیه ضمن تأکید بر نقش نهاد ارزشمند اتاق تعاون ، از مجمع نمایندگان اتاق درخواست شده است، انتخابات پیش رو را با حساسیت دنبال کرده و زمینه شکل‌گیری اتاقی مقتدر، کارآمد و پاسخگو را فراهم آورند.

متن کامل بیانیه خانه تعاونگران به شرح زیر است:
 

بسمه تعالی
بیانیه خانه تعاونگران درآستانه انتخابات هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران

برگزاری انتخابات اتاق تعاون ایران در چهاردهم آذر ماه سالجاری و انتخاب هیئت رئیسه برای یک دوره سه ساله ، بارزترین مصداق ایفای نقش خردمندانه و تجلی اراده شرکت ها ، اتحادیه های تعاونی و اتاق های تعاون استانی در تعیین سرنوشت صنفی خویش در سطح ملی است.

بدون شک حضور فعال و اندیشمندانه در این رخداد ضمن آنکه نشان اقتدار تعاونگران است ، زمینه پیگیری اجرای قانون و مقررات بخش تعاونی و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور را نیز مهیا خواهد ساخت. در این میان آنچه امروز اتاق تعاون ایران به آن نیازمند است، جست‌وجوی راهکاری علمی است تا این نهاد بتواند در عملکرد و تثبیت جایگاه بخش تعاونی مؤثرتر واقع گردد.

خانه تعاونگران به عنوان یک نهاد غیردولتی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی که با هدف سرعت بخشیدن به توسعه بخش تعاونی در کشور فعالیت می کند، ضمن

آنچه امروز اتاق تعاون ایران به آن نیازمند است، جست‌وجوی راهکاری علمی است تا این نهاد بتواند در عملکرد و تثبیت جایگاه بخش تعاونی مؤثرتر واقع گردد.

استقبال و تقدیر از حضور یکایک داوطلبان انتخابات هیئت رئیسه، بخشی از آنچه امروز مورد انتظار عموم تعاونگران از اتاق تعاون ایران می باشد را به شرح زیر اعلام می نماید:

 تلاش برای ارتقای جایگاه تعاونگران
 ایجاد تحول در بخش تعاونی
 افزایش شتاب اقتصاد تعاون در کشور
 داشتن جایگاه درخور توجه در عرصه ملی و بین‌المللي
 ایجاد تریبونی برای طرح مطالبات تعاونگران در مجامع کلان کشور
 شفاف‌سازی و قانون‌مداری در اداره امور اتاق
 پرهیز از ورود به مناسبات سیاسی
 کمک به بهبود فضای کسب و کار تعاونی
 پیگیری اصلاح قانون بخش تعاونی
 کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه بخش تعاونی درعرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور
 افزایش همکاری و تعامل با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت توسعه بخش تعاونی
 کمک به توانمند سازی تعاونیها و راهنمایی آنها در امور فنی، حقوقی، مالی، اداری و بازرگانی

تاکید می نماید نارضایتی تعاونگران از جایگاه نامناسب بخش تعاونی در اقتصاد ملی و همچنین ادعای مخالفین مبنی بر ناکارآمدی تعاونی ها و انتظار برای بهره‌وری و استفاده بهینه و بیشتر از منابع و امکانات موجود و… حضور نمایندگانی آشنا به امور تعاونی ها، دلسوز، وظیفه‌شناس و مدبر را در هیئت رئیسه پارلمان بخش تعاونی حیاتی می‌نماید.

امید است درک هوشمندانه ، عقلانیت ، مسوولیت‌شناسی و خرد متعالی اعضای فهیم و آگاه مجمع نمایندگان اتاق تعاون، یکبار دیگر وفاق و همدلی میان تمامی ارکان بخش تعاونی را در آستانه برپایی انتخابات هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران رقم زند.

در پایان ضمن تأکید مجدد بر نقش نهاد ارزشمند اتاق تعاون ، از مجمع نمایندگان اتاق درخواست می شود انتخابات پیش رو را با حساسیت دنبال کرده و زمینه شکل‌گیری اتاقی مقتدر، کارآمد و پاسخگو را فراهم آورند.

خانه تعاونگران از تلاش اعضای محترم هیئت رئیسه فعلی در پیشبرد و تحقق اهداف سازمانی اتاق تعاون ایران قدردانی می نماید.
 

خانه تعاونگران ایران
یازدهم آذر ماه یکهزار و سیصد و نود و شش


صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما