ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

خانه تعاونگران و میز صادرات


نا آگاهی از بازارهای هدف؛ حالا بررسی ها نشان می دهد یکی از مهمترین مشکلات تعاونی ها در امر صادرات ، به نا آگاهی از موقعیت بازارهای هدف باز می گردد .
این مساله تنها تعاونی های صادراتی را در برنمی گیرد، بلکه سایر بخش های اقتصادی نیز با این موضوع درگیر بوده و زمینه را برای ارتقای سطح فعالیت در بازارهای بین المللی فراهم نمی کند .
نا آشنایی با نیاز بازار ریشه در عدم سرمایه گذاری مناسب در بخش بازاریابی داشته و در نتیجه به نظر می رسد سرمایه گذاری در این حوزه خود می تواند زمینه را برای رشد و توسعه صادرات غیر نفتی که هدفی اساسی برای اقتصاد ایران تلقی می شود، فراهم آورد.
در این راستا رئیس خانه تعاون‌گران استان زنجان، از تشکیل و راه‌اندازی میز صادرات بخش تعاون در زنجان خبر داده است.
احسان اعرابی با بیان اینکه یکی از مشکلات و موانع پیش روی شرکت‌های تعاونی، ناآگاهی از بازارهای هدف در سطح ملی و بین‌المللی است، به ایسنا گفت در همین راستا در نظر داریم با تشکیل و راه‌اندازی میز صادرات بخش تعاون، مشکلات صادرات شرکت‌های تعاونی را مطرح و پیگیر رفع این مشکلات با حمایت ادارات و سازمان‌ها باشیم.
وی با یادآوری اینکه راه‌اندازی میز صادرات بخش تعاون استان با مشارکت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، گمرک استان، اتحادیه صادرکنندگان استان و اتحادیه تعاونی‌های استان و با مجری‌گری خانه تعاون‌گران استان محقق می‌شود، ادامه داد: میز صادرات استان قادر خواهد بود باعث رونق صادرات محصولات شرکت‌های تعاونی در زنجان شود.
این مسئول با تاکید بر اینَکه تعاونی‌ها به‌عنوان یکی از ارکان اصلی بخش تعاونی استان باید بتوانند درصد قابل توجهی از صادرات استان را به خود اختصاص دهند، اظهار کرد: متاسفانه توجه ویژه به پتانسیل شرکت‌های تعاونی در استان نمی‌شود، این در حالی است که باید در نظر داشت که برای ورود به بازارهای بین‌المللی باید مدیریت هوشمند داشت و از همه فرصت‌ها استفاده کرد.
رئیس خانه تعاون‌گران استان زنجان با بیان اینکه میز صادرات بخش تعاون استان زنجان در نظر دارد علاوه بر رفع موانع و مشکلات در بخش صادرات، در زمینه مطالعه و دست‌یابی به بازارهای خارجی نیز ورود کند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این می‌توان با هیئت‌های تجاری که در مناسبت‌های مختلف قابل ملاقات و رایزنی هستند، برنامه‌ریزی کرد و با این اقدام درصد صادرات بخش تعاون استان را افزایش داد.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما