ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

همایش ملی نقش تعاونی ها در اقتصاد مقاومتی


 

شهریور مدیرعامل خانه تعاونگران از برگزاری همایش ملی "نقش تعاونی ها در اقتصاد مقاومتی"  با مشارکت و حمایت تعدادی از سازمان های دولتی ،تعاونی ها و اتحادیه ها در روز چهارشنبه 25 بهمن ماه 1391 در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خانه تعاونگران ، شهریور مدیرعامل خانه تعاونگران گفت: همایش ملی "نقش تعاونی ها در اقتصاد مقاومتی" توسط خانه تعاونگران با مشارکت و حمایت تعدادی از سازمان های دولتی ، تعاونی ها و اتحادیه ها روز چهارشنبه 25 بهمن ماه 1391 در تهران برگزار می گردد.

شهریور گفت: همایش ملی "نقش تعاونی ها در اقتصاد مقاومتی"، همایش یک روزه ای است که  قصد دارد به بررسی جایگاه تعاونیها در شرایط اقتصادی مقاومتی بپردازد. این همایش به همت خانه تعاونگران ایران و با مشارکت و حمایت تعدادی از سازمان های دولتی ، تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی در روز چهارشنبه 25 بهمن ماه 1391 در تهران برگزار می گردد.

مدیرعامل خانه تعاونگران افزود: در این همایش که با حضور مدیران تعاونی ها ، اتحادیه ها ، اتاق های تعاون و همچنین مقامات دولتی و نمایندگان مجلس برگزار می شود، اساتید و صاحبنظران در رابطه با مفهوم و مولفه های اقتصاد مقاومتی، جایگاه تعاونی ها در تحقق اقتصادمقاومتی ،چالشهای پیش روی بخش تعاونی در اقتصاد مقاومتی، نقش تعاونی ها دراقتصادمقاومتی ؛ ضرورت و بایسته ها ، نقش و جایگاه تعاونی های تولیدی، توزیعی و خدماتی در اقتصاد مقاومتی و همچنین راهکارهای تامین مالی تعاونی ها در اقتصاد مقاومتی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

شهریور گفت: در حاشیه این همایش برنامه های جانبی متنوعی نظیر : برگزاری نمایشگاه ، تجلیل از فعالان و پیشکسوتان تعاون ، اعطای گواهی ملی" تعالی مدیریت تعاونی" و اعطای نشان "تعاون یار" به مروجین تعاون برگزار خواهد شد.

کلیه مدیران و اعضای تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون،اساتید و صاحبنظران ، دانشجویان و علاقمندان به مطالعه درباره تعاونی ها می توانند نسبت به ثبت نام برای شرکت در همایش اقدام نمایند.

اضافه می نماید که برای کلیه شرکت کنندگان در این همایش گواهینامه صادر خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش می توانند به آدرس www.seminart.blogfa.com مراجعه نمایند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما