ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

سامانه مالیات تعاونیهای ایران (سمتا) فعال شد.


به گزارش روابط عمومی خانه تعاونگران، دبیرکل خانه تعاونگران از راه اندازی سامانه مالیات تعاونیهای ایران (سمتا) خبر داد.

علی حسین شهریور ، دبیرکل خانه تعاونگران با بیان اینکه شرکت ها و اتحادیه های تعاونی همواره در تکمیل بموقع اظهارنامه مالیاتی و همچنین گزارش معاملات فصلی با مشکلاتی روبرو هستند و درنتیجه امکان و شرایط استفاده از معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی را از دست می دهند گفت: خانه تعاونگران با راه اندازی سامانه مالیات تعاونیهای ایران (سمتا) گام مهمی را برای جلوگیری از متضرر شدن شرکت های تعاونی در هنگام تکمیل اظهارنامه برداشته است.

وی افزود: تولید و آموزش گام به گام تکمیل اظهارنامه مالیاتی عملکرد تنها با چند کلیک، تولید فایل گزارش معاملات فصلی مالیات با سرعت و به سادگی فقط در چند دقیقه و همچنین چک کردن آنلاین تمام مشتریان لیست معاملات با "لیست سیاه" سازمان امور مالیاتی و ارائه گزارش دقیق، بخشی از ویژگی های این سامانه می باشد.

شهریور با اشاره به اینکه توانمند سازی و ارائه مشاوره و آموزشهای مالی یکی از رسالت های مهم خانه تعاونگران است گفت: در این سامانه امکان مشاوره مالی و مالیاتی بصورت آنلاین فراهم شده است.

وی دسترسی به کتابخانه آنلاین قوانین به همراه به روز ترین بخشنامه ها و آئین نامه های مالی و مالیاتی را از طریق سمتا از دیگر ویژگی های سامانه مذکور اعلام کرد.

گفتنی است سامانه مالیات تعاونیهای ایران (سمتا) به همت خانه تعاونگران و با کمک گروهی از متخصصین فناوری اطلاعات و کارشناسان ارشد امور مالیاتی راه اندازی شده است.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما