ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

ثبت نام هشتمین دوره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی آغاز شد.


 احمد هاشمی قائم مقام خانه تعاونگران از آغاز ثبت نام جشنواره تعالی مدیریت خبر داد.

وی گفت: جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی برای هشتمین سال متوالی،  توسط خانه تعاونگران با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تعالی سازمانی تعاونی ها و اتحادیه ها، برگزار می شود.

 وی افزود: این جشنواره فرصت مناسبی است تا تعاونی های با مدل تعاونی سازمانی آشنا شده و از آن برای اعمال روش های نوین مدیریتی در تعالی تعاونی خود استفاده کنند.

هاشمی تصریح کرد: جایزه ملی مدیریت تعاونی، بر اساس ارزیابی عملکرد و با توجه به میزان استقرار نظام های مدیریتی، نگاه سیستمی و جامع به تمام فعالیت های تعاونی داشته و به تعاونی های سرآمد کشور که حائز شرایط بوده و به حد نصاب های تعیین شده دست یابند، اعطا می شود.

عضو هیات مدیره خانه تعاونگران، با تاکید بر اینکه مدت زمان ثبت نام در فرایند ارزیابی این دوره تا بیستم مرداد ماه 98 ادامه خواهد داشت افزود: مدیران تعاونی های متقاضی می توانند برای کسب اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام و فرایند ارزیابی به وب سایت جایزه به نشانیwww.taavonaward.ir  مراجعه کنند.

هاشمی گفت: هشتمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی و مراسم تجلیل از مدیران تعاونی سرآمد با حضور مقامات و مدیران بخش های دولتی و تعاونی، پس از طی فرایند ارزیابی ها، آبانماه سال 98برگزار خواهد شد.

گفتنی است هفتمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران و  مدیران تعاونیها از سراسر کشور برگزار شد.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما