ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

سومین دورهمی تعاونگران برکزار شد


به دعوت خانه تعاونگران سومین دورهمی تعاونگران با حضور ، کبیری معاون امور تعاون، بهمن عبداللهی رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون ایران و جمعی از مدیران تعاونیها و اتحادیه های سراسری برگزار شد.

ابتدا دکتر علی حسین شهریور دبیر کل خانه تعاونگران ضمن استقبال از حضور هیات رئیسه اتاق در دورهمی، بیست و پنجمین سال تاسیس اتاق را تبریک گفت و بر ضرورت حمایت و تقویت جایگاه اتاق در کشور تاکید نمود.  وی با بیان اینکه خانه تعاونگران رقیب اتاق نیست بلکه در کنار اتاق و سایر تشکلها برای رونق تعاونیها و توسعه بخش تعاونی تلاش می کند خواستار حضور همه فعالان بخش تعاونی در کنار هم برای رساندن صدای فعالان تعاونی به گوش مسئولین و جامعه شد.

در ادامه عبداللهی رئیس اتاق تعاون با تشکر از خانه تعاونگران برای برگزاری این مراسم، از حضور مدیران و فعالان بخش تعاونی در کنار هم استقبال کرد و گفت: ما از خانه تعاونگران و  همه تشکلهایی که برای توسعه بخش تعاونی تلاش می کنند حمایت می کنیم. وی با بیان اینکه فعالیت خانه تعاونگران گام بزرگی برای کمک و حمایت از تعاونیهای کشور است افزود: اتاق تعاون ایران از نهاد سازی در بخش حمایت می کند.

محمد کبیری معاون امور تعاون نیز ضمن تبریک ساگرد تاسیس اتاق تعاون، از برگزاری این نشست ها استقبال کرد و گفت: فعالیت و همراهی مدیران بخش تعاون موجب هم افزایی خواهد شد و می تواند به بخش دولتی برای گسترش بخش تعاونی کمک کند.

 

معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه شفافیت با حاشیه سازی تفاوت دارد، با استقبال از انتقادهای سازنده ، برنامه‌ها و اقدامات این وزارتخانه را برای توسعه شفافیت تشریح کرد .ما در بخش تعاون نیز به دنبال شفافیت هستیم و در این راستا سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون را طراحی کردیم که انشالله با راه‌اندازی آن همه امضاهای طلایی حذف شده و زمینه انحراف و فساد در ارائه تسهیلات و مجوز‌ها در بخش تعاون به طور کلی از بین خواهد رفت. برای هماهنگی ‌های بیشتر با وزارت اقتصاد همکاری هایی داشتیم و چون دبیرخانه هیات مقررات زدایی در وزارت اقتصاد قرار دارد وزارت اقتصاد باید نظر نهایی را در این باره ارائه دهد تا طی هفته آینده این سامانه بارگذاری شود. همچنین دستور دادم تمامی قراردادهایی که صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با شرکت‌های مختلف برای صدور ضمانت نامه ها داشته است برای نخستین بار در سایت صندوق ضمانت منتشر شود.

 

در ادامه این نشست غلامحسین حسینی نیا رئیس هیات مدیره خانه تعاونگران، رسولی عضو هیات رئیسه اتاق تعاون و جمعی از مدیران تعاونیها و اتحادیه به طرح دیدگاههای خود پرداختند و از حضور پررنگ فعالان در این نشست تشکر کردند و خواستار تداوم این نشست ها شدند.

 



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما