ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

ضمانت سرمایه تعاونی‌ها تا سقف 10 برابر


مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با اشاره به ضمانت سرمایه تعاونی‌ها تا سقف ۱۰ برابر گفت:‌ تعاونی‌ها کسب و کار اجتماعی محسوب می‌شوند که نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند. 

 امیر میمنت‌آبادی مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در همایش نقش تعاونی‌ها در اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه چرخه اثربخشی انواع خدمات توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی جریان دارد، اظهار داشت: با حضور این صندوق و تکمیل شدن عرصه خدمت‌رسانی بخش دولتی در قالب تشکیل، توسعه، حمایت و هدایت شرکت های تعاونی توسط وزارت تعاون و نیز تأمین کسری وثایق توسط این صندوق، موجبات کاهش دغدغه سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش تعاون فراهم شده است. 

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی و تعاون بر یکدیگر بیان داشت: طرح اقتصاد مقاومتی توانمندی شیوه اقتصاد تعاون را به منصه ظهور می‌رساند و در حقیقت این نوع اقتصاد را به جامعه معرفی می‌کند. 

میمنت‌آبادی با بیان اینکه تعاونی‌ها کسب و کار اجتماعی هستند، بیان داشت: براساس تحقیقات و گزارش‌های بین المللی در ۴۵ کشور و از ۹۱ بانک، ۵۰ درصد بانک‌های کشورهای توسعه یافته و ۵۶ درصد بانک‌های کشورهای در حال توسعه، از تضمین‌های صندوق‌های ضمانت تعاون که توسط دولت‌ها ایجاد شده، استفاده می‌کنند. 

وی یکی از ویژگی‌های صندوق ضمانت تعاون را توان بالای ریسک‌پذیری نسبت به بانک‌ها دانست و گفت: این صندوق در حال حاضر تا سقف ۱۰ برابر اعتبار و سرمایه را ضمانت می‌کند. 



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما