ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

شیوه استفاده از سامانه اطلاع رسانی مهر


به همت خانه تعاونگران ایران و شرکت تعاونی مهر بندر خلیج فارس و با حضور مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق تعاون مرکزی، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون و تعدادی از نمایندگان فراکسیون تعاون مجلس از سامانه‌ اطلاع‌رسانی مهر رونمایی شد.

این سامانه از بالاترین سرور‌های ترافیکی پیام کوتاه و الگوریتم‌های پاسخ‌گویی خودکار بهره‌مند است و تمامی اطلاعات پالایش شده با ارسال یک پیامک در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

سیستم تحت وب این سامانه طوری طراحی شده است که اطلاعات مربوط به تعاونی و مشاغل دیگر را ثبت و ویرایش می‌کند و امکان ثبت و ویرایش با ارسال یک پیامک خالی امکان‌پذیر است.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت اطلاعات از قبیل عنوان تعاونی، زمینه‌ کاری، نشانی، دورنما و وب‌سایت با ارسال پیامک به شماره 30001371 اقدام و بروشور سامانه را دریافت کنندهمچنین دریافت اطلاعات لحظه‌ای و امکان ثبت اطلاعات به صورت پیامک از مهم‌ترین ویژگی‌های سامانه‌ی اطلاع‌رسانی مهر است.

شیوه استفاده از سامانه اطلاع رسانی مهر

نحوه ثبت نام :

اول علامت  ستاره (*) را بزنید بعد عنوان شغل-شرح فعالیت-آدرس-تلفن-فکس-آدرس سایت-ایمیل را قید کنید وبه شماره مرکز پیام 30001371 ارسال نمایید.

به عنوان مثال:

*شرکت تعاونی مهر بندر خلیج فارس-مجری راه اندازی سامانه اطلاع رسانی مهر-بندرعباس-07614360323-07614360324-www.bandarfair.ir-info@bandarfair.ir

نحوه دریافت اطلاعات:

عنوان مورد نظر را به شماره مرکز پیام 30001371 ارسال نمایید.

به عنوان مثالشرکت تعاونی مهر بندر خلیج فارس

 



اسلام هاشمی 11/03/2014 12:00:00 ق.ظ
جامعه امروز ما برای دستیابی به توسعه و امنیت پایدارنیاز جدی وفوری به ترویج فرهنگ تعاون وآشنایی بااندیشه ها ونظریه ها نهضت جهانی تعاون دارد خانه تعاونگران گامی ارزشمند در این راه باارزش مباشد

صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما