ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

یازدهمین دوره تجلیل از فعالان و پیشکسوتان بخش تعاونی برگزار می شود


اصغر مسعودی عضو هیات مدیره خانه تعاونگران با اشاره به اینکه یازدهمین دوره تجلیل از فعالان و پیشکسوتان بخش تعاونی بزودی برگزار می شود گفت: در این مراسم با اعطای «نشان تعاون» از افرادی که در توسعه بخش تعاونی نقش موثر دارند تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سنت حسنه تجلیل از پیشکسوتان تعاون را خانه تعاونگران از بدو تاسیس این سازمان بنا نهاده است افزود: «نشان تعاون» به‌ افرادی اعطا می شود که در یکی از حوزه های تخصصي‌ و عمومي‌ «دانش‌»، «پژوهش‌»، « مديريت »  «سازندگي‌» ، «خدمت‌»، «كار و توليد»، «فرهنگ‌ و رسانه» به صورت علمی و عملی برای گسترش و تقویت بخش تعاونی تلاش نموده اند.

مسعودی با بیان اینکه مدیران تعاونیها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون كه‌ با قبول‌ مسئوليتهاي‌ مهم‌ و تلاش‌ همه‌ جانبه‌ در تحقق اهداف متعالی بخش تعاونی نقش‌ اساسي‌ ايفا كرده‌اند واجد شرایط دریافت نشان تعاون هستند.

وی گفت: نشان‌ «دانش‌» به‌ افرادي‌ اعطا مي‌شود كه‌ با انجام  تأليفات‌ و آثار ارزشمند علمي  و‌ تلاش‌ و خدمت‌ صادقانه در جهت‌ ارتقاي‌ سطح‌ علمي‌ دانش‌ پژوهان‌ از طریق‌ تدريس‌ در رشته های تعاون، علوم اجتماعی،  اقتصاد و حقوق تعاون در دانشگاههاي و مراکز آموزش عالی‌ در ارتقاي‌ دانش تعاونی در كشور تلاش‌چشمگير داشته‌ باشند.

مسعودی افزود: نشان‌ «پژوهش‌» به‌ افرادي‌ اعطا مي‌شود كه‌ در زمینه های مختلف اقدام به انجام پژوهش های کاربردی نموده که می تواند منشأ ايجاد تحول‌ در بخش تعاونی شده اند.

این فعال بخش تعاونی گفت: نشان‌ « مديريت‌» به‌ افرادي‌ اعطا مي‌شود كه‌ در مديريت‌ یکی از تشکل ها اعم از تعاونی ، اتحادیه  و یا اتاق تعاون،  با انجام‌ فعاليتهاي‌ شايسته‌ و بهره‌برداري‌ صحيح‌ از امكانات‌ و ارائه‌ روشهاي‌ بديع  موفق بوده اند.

عضو هیات مدیره خانه تعاونگران با بیان اینکه نشان‌ «سازندگي‌» به‌ افرادي‌ اعطا مي‌شود که با تاسیس و فعالیت تعاونی در جهت‌ سازندگي‌  مناطق روستایی و محروم كشور  تلاش‌ چشمگير داشته باشند افزود: نشان‌ «خدمت‌» به‌ افرادي‌ اعطا مي‌شود كه‌ در طول خدمت در بخش های تعاونی ، دولتی و مردم نهاد با تلاش‌ مستمر و صادقانه‌ در انجام‌ مسئوليت ها و ارائه‌ خدمات، ‌زمينه‌هاي‌ توسعه فعالیت تعانی ها را فراهم کرده باشند.

اصغر مسعودی با تاکید بر اینکه ، نشان‌ «كار و توليد» به‌ اشخاصي‌ اعطا مي‌شود كه‌ در تعاونی های تولیدی (صنعتی، معدنی‌ يا كشاورزي)‌ به‌ نتايج‌ قابل‌ توجه‌ در يكي‌ از زمينه‌هاي‌ : طراحي‌ يا اجراي‌ طرحهاي‌ مهم‌ صنعتي‌ و  كشاورزي،‌ استفاده‌ مناسب‌ از امكانات‌ فني‌ و منابع‌ اقتصادي، ‌افزايش‌ توليد از نظر كمي‌ و كيفي و ‌بالا بردن‌ سطح‌ دانش‌ فني‌ و حرفه‌اي‌ کارکنان دست يافته‌ باشند. گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ سازی کار تیمی و تعاونی، نشان‌ «فرهنگ‌ و رسانه» به‌ كساني‌ اعطا مي‌شود كه‌ برای اشاعه مفاهيم ، اصول و ارزش های تعاون ، گسترش‌ مباني‌ نظري‌ تعاون، ترویج فرهنگ‌ تعاون ، احياي‌ سنت هاي‌ ارزشمند تعاونگری و عرضه‌ آثار هنري‌ يا ادبي‌ در عرصه فرهنگ و رسانه تلاش کرده باشند.

  گفتنی است كلية‌ اشخاص حقیقی و حقوقی ، تعاونی ها، اتحادیه ها، اتاق های تعاون ، وزارتخانه‌ها  ، سازمان های دولتی و مردم نهاد،  دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی ، خبرگزاری ها و ... می توانند مشخصات‌ كامل‌ فردي‌ و شغلي‌ افراد پیشنهادی خود را  جهت ‌ دريافت یکی از‌ نشان های تعاون، حداكثر تا پايان‌ آبان ماه‌ سال 99 به‌ خانه تعاونگران ارسال‌ می‌نمايند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما