ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

مطالبات تعاونگران از نامزد هاي رياست جمهوري


پس از صدور بیانیه خانه تعاونگران  و در خواست از نامزد های ریاست جمهوری برای توجه به بخش تعاونی، دکترحمدالله رستمي  نماینده این خانه در نشستی با رسانه ها مطالبات  تعاونگران از دولت آينده را تشریح نمود ،و گفت: تعاون بزرگ ترين شبكه اقتصادي است و همه گروه ها اعم از كشاورزان، كارگران، صنعتگران، معلمان و ... براي دستيابي به نياز مشترك اقتصادي خود از طريق تعاوني مطالبات عمده ي خود را پيگيري مي كنند.

رستمي اظهار داشت: متاسفانه در ايران علاقه چنداني به حضور بخش تعاون مشاهده نمي شود و نگاه ابزاري به اين بخش مهم بايد به توسعه اي ارتقا يابد. 
به گفته اين كارشناس حوزه تعاون، تعاونگران كشور از نامزد رياست جمهوري كه اعتقاد به دخالت و حضور مردم در امور خود داشته باشد، حمايت مي كند. 
وي همچنين با اشاره به كوچك سازي دولت گفت: رييس جمهور آينده ايران بايد درصدد كوچك سازي دولت عمل كند، زيرا گسترش دولت هزينه هاي زيادي را بر مردم تحميل خواهد كرد. 
رستمي با بيان اين كه دولت آينده بايد زمينه توسعه و رشد سازمانهاي مردم نهاد را فراهم كند، به سهم پنج تا هشت درصدي بخش تعاون در اقتصاد كشور اشاره كرد و گفت: بر اساس برنامه پنجساله پنجم توسعه كشور سهم بخش تعاون تا پايان اين برنامه بايد به ۲۵درصد ارتقا يابد. 
وي همچنين خواستار واگذاري زير ساختهاي اقتصادي نظير آب ، برق، راهسازي و غيره به بخش تعاون شد و بر افزايش سهم بخش تعاون در بازارهاي مالي تاكيد كرد. 



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما