ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

وزیر جدید تعاون فرابخش نگر باشد/ اسناد بالا دستی را اجرا کند


 دبیر کل خانه تعاونگران با اشاره به اینکه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی وظایف متنوع وگسترده ای در حوزه های تعاون ، تنظیم روابط کار، اشتغال و رفاه اجتماعی دارد و نیازمند یک فرد فرابخش نگر است گفت: چون این وزارتخانه یک مجموعه چند وجهی است ضرورت دارد در تعیین وزیر آن تعمق و دقت بیشتری شود.

علی حسین شهریور در گفت‌وگو با توکا نیوز، با تاکید بر اینکه در حال حاضر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، ۱۶ سازمان بزرگ را تحت پوشش دارد و وظایف اقتصادی آن در زمینه های تولید و اشتغال بسیار پررنگ تر می باشد، اظهار داشت: یکی از مسئولیت های سنگین این وزارتخانه تولی گری بخش تعاونی به عنوان یکی از ارکان سه گانه اقتصاد ملی است. 
وی افزود: باتوجه به تاکید اسناد بالادستی بر لزوم ارتقاء سهم بخش تعاونی به ۲۵ درصد از اقتصاد ملی، فعالان عرصه اقتصاد تعاونی انتظار دارند رئیس جمهور منتخب توجه بیشتری به این وزارتخانه داشته باشد. 
دبیر کل خانه تعاونگران تاکید کرد: با توجه به اینکه تا رسیدن سهم بخش تعاونی به ۲۵ درصد، فرسنگ ها فاصله است، وزیر تعاون جدید باید با مدیریت منابع و زمان و استفاده از نظرات نخبگان و اندیشمندان تعاونگر و همچنین بکار گیری نیروی انسانی متعهد و دلسوز عرصه تعاون، بستر های لازم را برای رشد و توسعه این بخش فراهم آورد. 

وی با تاکید بر اینکه تعاونگران منتظر هستند دولت جدید برنامه‌های عملیاتی خود در رابطه با بخش تعاونی را بیان کند افزود: تعاونگران برای حمایت از دولت یازدهم پیشنهادات خود را برای انتخاب وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دولت ارایه خواهند کرد.

این فعال بخش تعاونی با اشاره به اینکه لازمه توسعه بخش تعاونی و افزایش مشارکت مردم در امور اقتصادی ، اجرای اسناد بالادستی است اظهار داشت: امیدواریم فردی که برگزیده می شود ضمن داشتن تجربه مدیریتی در سطوح کلان و شناخت کافی نسبت به امور این حوزه بزرگ ، به سیاستهای کلان مثل سند چشم انداز، برنامه پنج ساله و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری اعتقاد و باور داشته باشد.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما