ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

یازدهمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی‌ 15 شهریور 1401 برگزار می‌شود.


nر سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، «يازدهمين جشنواره تعالی مدیریت تعاونی‌» با هدف بهبود مدیریت و ترویج فرهنگ تعالی سازمانی در تعاونی ها برگزار می‌شود.
 
علی حسین شهریور، دبیرکل خانه تعاونگران گفت: در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» ، « یازدهمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی‌ » با هدف بهبود مدیریت و ترویج فرهنگ تعالی سازمانی در تعاونی ها و آشنایی فعالان بخش تعاون با نقش و جایگاه الگو های تعالی سازمانی و استاندارد های مدیریتی در ارتقای کسب و کارهای تعاونی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز و سرآمد در حوزه تعالی سازمانی برگزار می‌شود.

دبیرکل خانه تعاونگران گفت: مراسم تجلیل از تعاونی‌های تعالی جو، همزمان با هفته تعاون ،  با حضور مقامات کشوری و فعالان بخش تعاونی روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد.

شهریور با اشاره به اینکه یکی از اهداف جشنواره تعالی مدیریت تعاونی ، ایجاد نشاط در بخش تعاونی و تشویق تعاونی ها برای حرکت به سمت پیشرفت در مسیر بهبود مستمر ، نوآوری، مدیریت دمکراتیک و پایداری است افزود: این جشنواره حکمرانی خوب در مدیریت شرکتهای تعاونی را نهادینه و تقویت می کند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما