ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

تحقق اشتغال جوانان با همکاری بخش تعاونی



سرپرست خانه تعاونگران غرب هرمزگان گفت: یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم توجه جدی به اشتغال جوانان بوده  که ما نیز در بخش های مختلف تعاونی در کنار دولت برای تحقق این مهم خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی خانه تعاونگران غرب هرمزگان، جلسه تشکل ها و انجمن های غیر دولتی شهرستان بندرلنگه امروز به ریاست مهندس مراد زاده فرماندار و با حضور صابری معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی فرمانداری و شهابی سرپرست خانه تعاونگران غرب هرمزگان و جمعی از مدیران عامل انجمن ها،  خانه ها، خیریه ها، جمعیت ها و دیگر تشکل های مردم نهاد و غیر دولتی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سناء شهابی سرپرست خانه تعاونگران غرب هرمزگان در این جلسه، اظهارداشت: در کنار ارسال اقلام خوراکی به اتفاق جمعی از بانوان فعال در حوزه تعاونی در زلزله اخیر  منطقه زلزله زده بخش مهران در جمع زلزله زدگان حاضر شدیم و به مشاوره با بانوان پرداختیم تا که شاید کمی آلام  آنها کاسته شود.

سرپرست خانه تعاونگران غرب هرمزگان افزود: یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم توجه جدی به اشتغال جوانان بوده  که ما نیز در بخش های مختلف تعاونی در کنار دولت برای تحقق این مهم خواهیم بود.

 



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما