ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

یازدهمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی‌ برگزار شد.


یازدهمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی‌  با رویکرد تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در بخش تعاون، روز سه شنبه 15 شهریور ماه 1401 در مجموعه فرهنگی تلاش در تهران برگزار شد.

در این رویداد ملی که با حضور جمعی از فعالان بخش تعاون کشور برگزار شد، در قالب دو پانل مشکلات و چالش های پیش روی تعاونی ها مطرح و همچنین برنامه های بخش دولتی برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در تعاونی ها ارایه شد.

مهدی مسکنی معاون امور تعاون در آئین یازدهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی با اشاره به راهبردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم گفت: افزایش سرمایه گذاری و بهره وری در بخش تعاون، توسعه شفافیت و نوآوری، بهبود فضای کسب و کار تعاون ، مقررات زدایی و حمایت های هدفمند، ترویج کار گروهی و تقویت نهادهای بخش تعاونی  از اهداف و برنامه های این وزارتخانه است.

وی با تاکید بر اینکه بخش مردمی تعاون باید تقویت شود تا بخش دولتی آن قدرتمند شود افزود:  عزم و اراده دولت برای توسعه بخش تعاون وجود دارد که امیدواریم در ماه‌های پیش رو شاهد ارتقای این بخش باشیم.

وی افزود: امروز بخش تعاون نیاز به سند، قانون و شعار ندارد، بلکه باید در بخش تعاون اقدام کرد. گفت:در جلسه‌ای با حضور رییس ‌جمهور در ۱۳ شهریورماه موضوع سند تعاون پیگیری شد و به هفت وزارتخانه و ۲ دستگاه یک ماه فرصت دارند تا نظرات خود را برای بروز رسانی سند توسعه تعاون ارائه کنند.

معاون امور تعاون خواستار نظارت و پیگیری خانه تعاونگران در استانها برای تحقق برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه تعاون شد.

علی حسین شهریور، دبیر کل خانه تعاونگران نیز با تاکید بر این که سالانه بطور متوسط 5300 تعاونی در کشور به ثبت رسیده است و این نشان می دهد که رشد کمی تعاونی ها چشمگیر بوده است گفت: در شرایط کنونی توجه به کیفیت و رشد کیفی تعاونی ها از طریق تولید محصولات و ارایه خدمات دانش بنیان و نوآوری در سبک مدیریت، نوآوری و خلاقیت در تامین منابع مالی، نوآوری درنحوه نظارت باید در دستور کار مدیران تعاونی ها قرار گیرد.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد معاون امور تعاون برای نظارت خانه تعاونگران بر اجرای طرح ها و برنامه های حوزه تعاون در استانها گفت: این سازمان مردم نهاد آمادگی کامل برا ی ایفای نقش دیده بانی در حوزه تعاون را دارد.

در این جشنواره علاوه بر تجلیل از فعالان و پیشکسوتان بخش تعاونی، از مدیران 34 تعاونی و اتحادیه سرآمد در حوزه تعالی سازمانی نیز با اعطای گواهی تعالی تقدیر شد.

 



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما