ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

کنفرانس مدیریت برنامه ریزی و توسعه تعاونی ها یرگزارشد


با همت خانه تعاونگران کنفرانس مدیریت برنامه ریزی و توسعه تعاونی ها با حضور وزیر تعاون و مدیران بخش های دولتی و تعاونی یرگزارشد. اساتید و صاحبنظرانی که در بخش های دولتی ، تعاونی ، دانشگاه و مجلس شورای اسلامی به  توسعه و تقویت بخش تعاونی علاقمند هستند  در 3 پانل تخصصی دیدگاه های خود را ارایه نمودند. در پانل اول با عنوان تعاونی ها و توسعه اقتصادی – اجتماعی به موضوع تعاونی ها در بستر برنامه های توسعه، چالش ها و راهکارهای تقویت  بخش تعاونی ، شیوه های ایجاد فضاي رقابتي براي توسعه تعاونی ها و آموزش های توسعه محور پرداخته شد.

در پانل دوم با عنوان توسعه مدیریت تعاونیها ، اصول و استانداردهای نوین مدیریت ، مدیریت اجرایی و کسب و کار در تعاونی ها و سبكهاي رهبري ، مديريت و خلاقيت در تعاونی ها بررسي و تشریح شد.

پانل سوم به موضوع مهم توسعه مالی و روش های جذب سرمایه در تعاونی ها اختصاص داشت. در این پانل مدیران بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ، چگونگی جذب سرمایه و توسعه مالی بخش تعاونی را بررسی کردند.

علاوه بر پانل های تخصصی ،  آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون کار ورفاه اجتماعی در کنفرانس  نظرات خود در رابطه با بخش تعاونی را تشریح نمود.

لازم به یاد آوری است که پس از اعلام فراخوان بیش از 50 مقاله به دبیرخانه کنفرانس واصل شد که 23 مورد از مقالات برگزیده و چکیده آنها در کتاب کنفرانس به چاپ رسید.

 همچنین ، دو برنامه ویژه در کنفرانس وجود داشت. اولی آیین تجلیل  از فعالان و پیشکسوتان موثر در توسعه بخش تعاونی بودکه در این بخش از 6 نفر نام آشنای بخش تعاونی تقدیر شد ند. دومین برنامه اعطای جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی به مدیران موفق بود.  جایزه تعالی مدیریت تعاونی توسط خانه تعاونگران از سال 1391، این امكان را فراهم كرده ‌است كه بسیاری از تعاونی ها با مدل تعالی سازمانی آشنا شده و از آن به عنوان ابزاری برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در تعاونی خود استفاده كنند. حضور فعال تعاونی ها در فرایند جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی نشانگر این است كه تعاونی های برتر قصد دارند گام‌های بلندی را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری تعاونی خود افزوده و در تحقق اهداف تعاونی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما