ورود کاربر محترم میهمان به پرتال خانه تعاونگران ایران خوش آمدید فارسی  |  English


آگهی

جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی


با هدف ايجاد فضاي رقابتي براي تعالي تعاونی ها جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی  1392 به مدیران موفق اعطا شد.
خانه تعاونگران در راستای تعالی سازمانی تعاونی ها ، اتحادیه ها و اتاق های تعاون اقدام به ارزیابی تعاونی ها و اعطای جایزه تعالی مدیریت تعاونی نمود. 
مدل جایزه تعالی مدیریت تعاونی برای ارزیابی شرکت های تعاونی مدل تعالی سازمانی E F Q M است.
به سه شرکت تعاونی قایق داران و اتوبوس های دریایی بندر عباس، آیپا سرام و امید فرزانگان دنا جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی اعطا شد.

جوایز این شرکت ها در مراسمی که روز شنبه 21  دیماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد به مدیران تعاونی های مذکور اعطا شد.


جایزه تعالی مدیریت تعاونی از سال ۱۳۹۱، این امكان را فراهم كرده‌است كه بسیاری از تعاونی ها با مدل تعالی سازمانی آشنا شده و از آن به عنوان ابزاری برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در تعاونی خود استفاده كنند. حضور فعال تعاونی ها در فرایند جایزه ملّی تعالی مدیریت تعاونی نشانگر این است كه تعاونی های برتر قصد دارند گام‌های بلندی را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری تعاونی خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.
اهداف اعطای جايزه ملّي تعالی مدیریت تعاونی ايجاد فضاي رقابتي براي تعالي تعاونی ها ، تشويق تعاونی ها براي انجام عمليات خود ارزيابي و شناخت نقاط قوت و زمينه هاي قابل بهبود و ايجاد فضاي لازم براي تبادل تجربيات موفق تعاونی ها است.



صفحه اصلیدرباره ماشعب استانی خانه  • بانک اعضا تماس با ما